Regulamin

Regulamin

PESTIGE STYLE/Prestige Beauty

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin salonu, zwany dalej „REGULAMINEM”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym PRESTIGE BEAUTY I PRESTIGE STYLE,

ul. Gryfa Pomorskiego 79G/U6, 81-572 Gdynia, zwanego dalej „SALONEM”.

2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „ZABIEGIEM”.

3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 2 KLIENCI SALONU

1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.

2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą opiekuna/w obecności opiekuna prawnego.

§ 3 PRACOWNICY SALONU

1. Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.

2. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu swojego stanowiska pracy oraz do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku.

3. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanych przez nich stanowiskach.

§ 4 HIGIENIA I BEZPIECZEŃSTWO W SALONIE

1. Salon posiada własny autoklaw do sterylizacji narzędzi.

2. Wszystkie produkty techniczne, na których pracuje salon są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.

3. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych.

4. Wszystkie powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu są na bieżąco dezynfekowane lub sterylizowane.

5. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinetach kosmetycznych.

§ 5 ŚWIADCZENIE USŁUG

1. Salon oferuje bogaty pakiet usług kosmetycznych: stylizacji paznokci, stylizacji oka, zabiegi twarzy i ciała, masaże relaksacyjne i spa, makijaże oraz fachowe porady i konsultacje kosmetyczne. Istnieje możliwość zakupu voucherów upominkowych oraz pakietów zabiegowych. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie salonu www.prestigebeauty.pl oraz prestigebeauty.booksy.com

2. Zakup usługi w SALONIE jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje Klient będzie ponosił odpowiedzialność.

3. Klient, przed rozpoczęciem Zabiegu, ma obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych i chorobach zakaźnych. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.

4. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.

5. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

6. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2019r. poz. 1781)

§ 6 PŁATNOŚCI

1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik usług jest dostępny w Salonie oraz w Internecie pod adresem: www.prestigebeauty.pl oraz prestigebeauty5.booksy.com

2. W Salonie udostępnia się następujące sposoby płatności: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik oraz płatności mobilne poprzez booksy.com.

3. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej, mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych voucherów upominkowych. W przypadku zmiany cen, klient będzie informowany o tym przed zabiegiem. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono to w ofercie specjalnej.

4. Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez Salon . Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji salonu.

5. W salonie istnieje możliwość zakupu pakietów płatnych z góry, uprawniających do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.

§ 7 VOUCHERY

1. Bon ważny 1 rok od wystawienia.

2. Pamiętaj by dokonać rezerwacji wcześniej na minimum 14 dni przed końcem jego ważności.

3. Zabierz bon na wizytę. Potraktuj go jak bilet wstępu. Bądź 10 minut wcześniej.

4. Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie 796775111 lub osobiście w naszej recepcji, należy podać numer seryjny znajdujący się na bonie podarunkowym.

5. Jeżeli bon jest po terminie możesz go przedłużyć (maksymalnie do 24h po upływie terminu) za dodatkową opłatą w wysokości 40zł. Bon przedłużamy o dodatkowe 30dni. Po tym terminie bon przepada i nie można go przedłużyć kolejny raz .

6. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty lub konieczności zmiany terminu na inny, prosimy o informację minimum jeden dzień roboczy przed umówioną wizytą . Dokonując odwołania w dniu wizyty zastrzegamy sobie prawo do doliczenia przy następnej wizycie 20zł od przełożonego zabiegu/w innym wypadku bon przepada.

7. Jeśli nie stawisz się na umówioną wizytę bez wcześniejszego odwołania bon zostaje uznany za zrealizowany.

8. Bon nie podlega zwrotowi, wymianie na gotówkę lub inną formę płatności.

9. Warunkowo w nagłych sytuacjach dopuszczamy przekazanie bonu innej osobie .

10. Jeśli bon jest na konkretny zabieg, a chcesz go zmienić na inny – jest taka możliwość, a w przypadku różnicy ceny wymagana będzie dopłata .

11. Jeśli bon jest na kwotę możesz dysponować kwotą umawiając się na dowolny zabieg z naszej oferty, aż do wyczerpania wartości vouchera. Gdy kwota jest nie wystarczająca, możesz dopłacić do dowolnie wybranego zabiegu.

12. Jeśli przekażesz swój bon innej osobie, prosimy poinformuj nas o tym z wyprzedzeniem.

13. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest pisemna zgoda rodziców/opiekunów prawnych lub ich obecność.

§ 8 REZERWACJE

1. Klient może zarezerwować termin Zabiegu w recepcji Salonu , telefonicznie lub przez aplikację booksy.com.

2. W przypadku rezerwacji terminu Zabiegu za pośrednictwem booksy.com, konieczne jest dokonanie przedpłaty, która po realizacji wizyty jest odejmowana od końcowej ceny Zabiegu.

§ 9 NIEOBECNOŚCI, SPÓŹNIENIA I ODWOŁYWANIE WIZYT

1. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.

2. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.

3. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.

4. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu/wizyty z przyczyn niezależnych. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.

5. W przypadku nieobecności lub odwołania wizyty przez Klienta później niż na 24 godziny przed planowanym terminem, Salon zachowuje prawo do zatrzymania przedpłaty za Zabieg.

§ 10 REKLAMACJE

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania. Po tym terminie uznaje się, że usługa została wykonana zgodnie z zasadami.

2. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni.

3. W przypadku uznania reklamacji Salon umożliwi Klientowi skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego.

5. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę.

§ 11 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Recepcja salonu jest monitorowana. Salon posiada ochronę SOLID SECURITY24 h .

2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w okryciu wierzchnim.

3. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń o swoim stanie zdrowia, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.

4. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich opiekunowie prawni.

§ 12 POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

1. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz spożywania alkoholu.

2. W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Salonu nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z salonu.

3. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.

4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu oraz cennika usług.

2. Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.

3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.

4. Ewentualne skargi , wnioski i zażalenia należy kierować na piśmie bądź na adres mailowy podany na naszej stronie w zakładce „kontakt”.

5. Niniejszy regulamin obowiązuje do odwołania.

Scroll to Top